Mucizeemmmmm Kızlar 20 günlük bebeğim dün banyo yaptırdım uyudu uyumuş o uyuş hiç uyanmadı sadece açılınca altı kirlenince ağladı değiştirdim yedirdim uyudu gece kalkar sandım kalkmadı bugünde tüm gün uyudu toplasanız 1-2 saat uyanık kaldı sadece o kadar uyandırmaya çalıştık uyanmadı normal midir
Woody Mucizeemmmmm sarılık muhtemelen. Beslenmesi, bez sayısı nasıl? Hastaneye gidip değerine baktırdım ben olsam şimdi evden çıkıp
Cicekimftm Mucizeemmmmm sarilık değerine baktirdimiz mi? Yemesi nasıl peki? Benim kızımda cokuyurdu bir sıkıntı yoktu ama yinede bı sağlık ocağına götürün isterseniz bı baksınlar,ebe anlar
Mucizeemmmmm Mucizeemmmmm sarılığı çok azdı muayene olduğunda gitmek ğzereydi gözlerindeki sarılık falan gitti
Mucizeemmmmm Woody sarılığı çok azdı doktor zamanla gider dedi ilk muayenesinde öyleydi bide gözlerindeki sarılık gitti sanmıyorum yani beslenmesi iyi çiş kakada yapıyor
Mucizeemmmmm Cicekimftm sarılığı çok azdı doktor zamanla gider dedi ilk muayenesinde öyleydi bide gözlerindeki sarılık gitti sanmıyorum yani beslenmesi iyi çiş kakada yapıyor
Swtlna Normal değil, uyandırın, 2-3 saatte bir emzirin uyanık kalsın biraz, kan şekeri düşer uykuya daha da düşer…olmadı doktora gidin
seyda_gns24 Mucizeemmmmm belki sarılık olabilir çünkü benim bebeğim de böyleydi sarılık çıktı vücudun da gözlerinin içinde sarılık var mı onlara dikkat edin bide sık sık emzirin olmadı bi doktora götürün Bence. 🙂
Aley_ Mucizeemmmmm Sarılık olabilir mi? Yani kontrol edildi mi? Yada sizin olabilir mi dediğiniz bir başka durum var mı? Sık emmeme vs gibi.
PasaAnnesii Mucizeemmmmm yeni doğmuş bebekler genelde sürekli uyurlar ama 1 saatte bir uyandırdım ben gündüz gecede 2 saatte kaldırıp emzirdim hep mideleri daha ufak olduğu için sürekli acikirlardi
sdsd Mucizeemmmmm sarılık olmasın dikkatli olun her 1.5 saate bir uyandırıp beslenmesi lazım zorla dahi uyandırılıp beslenmesi lazım 🙏🏻 Benim kızımda sarılık iken böyleydi 1 saat uyandırmak için uğraşırdım.gece dahi saat kurardım her saat başı kalkardım beslenmek için
[silindi] Mucizeemmmmm Sarılık olmuş büyük ihtimal. Uykudan uyanamıyolar. Oğlumda böyleydi. Değerlerine mutlaka baktırın. Ciltden de bakılabiliyor. Bizim ilk cildinden cihazla bakıldı, yüksek çıkınca bide kanla bakılmıştı.
Woody Mucizeemmmmm kaç çiş kaç kaka yaptı bugun? Kaç dolu bez aldınız? Bence gidip baktırın şimdi 🙄 İlk muayane dediğiniz ne zaman? Sonradan atabiliyor. O dediğine güvenmeyin doktorun
Cicekimftm Mucizeemmmmm kalkıp emip yatiyorsa bir sorun yoktur. 2 saatte bir emmezse sıkıntı olabilir. Benim kızımda çok uykucuydu. Bütün gün emip uyuduğu oluyordu
Balin_annesi Mucizeemmmmm sarılık olur aman dikkat 2 saatte bir kaldırmaya çalışın ayaklarını gidiklayin burnunu sıkın yanağını çenesini sıkın emzirin ve odayı fazla sıcak tutmamaya çalışın mayışıp uyuyakalır.
Yagmurhazal Canım bazen benim kızımda bonyo yapınca cok uyur sadece emek için aglar oda emziriyom hemen uyuyor
Woody Mucizeemmmmm o zaman ona güvenmeyin kesinlikle Bez sayısı sormuştum ama cevap vermek istemiyorsunuz sanırım 🤷♀️ Yorgunluktan uyuyor da olabilir. Ancak bir sorun da olabilir.. Umarım sorun yoktur, siz de dinlenşrsiniz.
Bilge12 Mucizeemmmmm banyodan sonra bizimkide çok uyuyor yenidoğan döneminde benim bebeğinde hep uyurdu sadece emmek için kalkar geri uyurdu