75kinalikuzu merhaba canım benim oglumdada olmuştu el ve ayağında malesef bebeklerde sürekli tekrarlıyor ben krem sürüp bekletmistim uyuyuncada batan tırnağını kesmiştim sabaha bisey kalmamıştı hamur sar diyen oldu ve ekmek içi şişliğini alıyormuş canım bilgin olsun ama batan tırnağı kesmen gerekiyor