DoruKalpp ben de 2. Ayımda ocean a geçmiştim. Bebeklerde 400 yazan kullanılıyor. Ama evet eczacının dediği gibi kutunun üzerinde 4 yaş ve üzeri yazıyor. Doktorlar kullanabilir diyor. Yani direkt bebek için yazanı yok merak etmeyin kullanabilirsiniz. Önemli olan günlük 400iu kullanılması