Pmi Emine1991 4 gün oldu çok zayıfladı, gram uyku yok, çok halsiz, ek gıda ağzına bile almıyor memeyi emmek istiyor burun tıkalı onu bile ememiyor 😔8 aylık ilk 4 diş çıktı onlar böyle sancılı geçmedi ama bu çıkanlar mahvetti çocuğu 😔
Emine1991 Pmi cnm ya kıyamam benimkide yemek yemiyor üstüne grip oldu dedigin gibi burun tıkalı akıyor agızdan desen salya hiç durmuyor
Pmi Emine1991 diş nezlesi😔düzelmesi için gün sayıyorum dilerim bütün bebekler ağrısız sızısın atlatırlar şu süreci. Size de çok çok geçmiş olsun
LittleAngell Emine1991 canım limonu kes parmağını limona sür sonra bebeğin damaklarına sür cok yapma ama cok fayda ediyor eline pırasa ver gevelesin yada taze soğan çok iyi geliyor jel falan hiç kullanmadım
Deryauras12 Emine1991 Bebeğim 17 aylık şuan azı dişlerini 4 tane birden çıkarıyo ishal huysuzluk kafasında ateş çocuk mahfoldu.İlk dişlerde’de aşırı zorlanmıştık☹️😒
94z-20u Emine1991 canım benim Kıyamma bende daha 1 hafta öncesine kadar 2 hafta çektim çok zor jelleri dondurucuya atıp yarım saat sonra çıkartıyorum öle parmağımda kaşıyordum ağız mendilşni suyla ıslatıp dondurucuya atıyordum donduktan sonra veriyordum ısırıyor du artık çıksın dedim iştahı da kesildi falan derken arkadaşımın da bebeği var bana osanit verdi kullandım baya rahatladı 5 gün sonrada çıkardı dişi şükür şuan daha yeni rahatladım
Emine1991 mom1236 salya akıntısı çoğalıyor eller sürekli agızda huzursuz işdah kesiliyor ateş ishal gerçi her bebekte farklı oluyor heralde
Sibel-ikra Emine1991 kac ayliksiniz bizde henuz cikartmadik cok zor atlatigini soyluyorlar disler patlayana kadar ishal ates agri VS oluyormuş Rabbim yar ve yardimcimiz olsun insALLAH 🤲🤲🙏
94z-20u Emine1991 ben artık dayanamadım çocuğumun acısına ama osanit bizi çok rahatlattı bakabilirsin güvenilir ürün jel değil