Bebeğim son ayda 150 gram almış doktor Mama dedi kabul etmedim. 5 aylıkken emeklemeye başladı şimdi 7 aylık evde gitmediği yer yok sürekli oradan oraya gidiyor doktora söylüyorum boş boş suratıma bakıyor ya bu bebek doymazsa ağlar herhalde demi benim bebeğim hiç ağlamaz çok nadirdir ağladığı 4 gündüz uykusu var mızıldanarak gelir yanıma uyur hemen gece 10 saat uyuyor emmek için kalkıyor sadece anlatıyorum doktora anlamıyor normal değil eşime dönüp karınız sütünün yettiğini düşünüyor dedi sizce mama vermeli miyiz? 7 aylık 7900 gram