Alayay benim bebeğim de 2 aylık evim 23-24 derece arasında içine uzun kol çıtçıtlı body, ayağına çorap, üstüne de alt üst takım giydiriyorum. Yelek falan giydirmiyorum hiç. Eğer ev soğuk olursa o zaman yelek giydiriyorum. Uyurken de üstüne tomurcuk battaniyesini örtüyorum.