Aymiraaa Belindekinden bişey olmaz korkmayın. Ayağınızda sallayarak deneyin belki uykusu çok fazla bölünmez. Çok ağlmasın diye aklıma bu geldi. Biz ilk devlete gitmiştik kremleyip sardılar üç günde bir pansuman dediler. İçimiz rahat etmedi özele gittik. Sabah akşam günde iki kez pansuman yapıldı tam bir hafta. Bir haftadan sonra bazı kremler ve ampül şişesinde kırmızı renk ilaç aldırmışdı doktor. Ölü deriyi hastane hergün kazıdı çok canı yanıyodu. O ampülü evde önce yaraya döküp biraz bekleyip ardından kremleyip sarıyodum. Resmen eti erimişti yani. Biee eklem yeri bacağını katlayamıyodu, yürüyemedi. Aylar sürdü bizim yanıkla uğraşımız. Sizin o kadar ciddi değildir korkmayın. Ama imkanınız var özele gidin. Cerrah ve plastik cerrah ilgilendi bizimle hep. Onların sayesinde o bacakda ne iz ne de yürümede sorun kaldı.