Bende kullanıyorum canım alerjen bebeklerelde kullanıyor öncesinde gaz sorunu kaka da kanlanma vs gibi şeyler oluyor kan tahlili ve doktorun gözlemi ile teşhisi konuluyor (kaka vs gibi ) bir süre süt ve süt ürünlerini kullanmıyoruz anneye böyle bir diyet uyguluyor ama çare etmezse son yol bu alerji mamasını kullanmak ..bebeklerde laktöz emilimi zor sağlandığı için böyle bir rahatsızlık ortaya çıkıyor .Vanilya şurubu ve zeytinyağı katarak kullanıyorum 3 aylıktan beri oğlum 8.5 aylık bakalım nereye kadar