Azsekerlikahve Adetim çok gecikti. Doktor yumurtalık kistimin olduğunu söylemişti ama ben tekrar kontrole gitmedim. Gebelik testi yaptım 2 defa ikiside negatif çıktı. Bu kist iyi huylu olsa da adet gecikmesi yapar mı?
Buglemefsamom Azsekerlikahve benimde kistim vardı doğum da aldılar tam tersine 15 günde bi adet oluyordum🤦🏻♀️
Sugul Azsekerlikahve iyi huylu kistlerde gecikme yapar bende vardi büyük bir kist yapiyordu. Sizinki polikistik over galiba küçük küçük cok kist varsa
Azsekerlikahve Doktor küçük küçük yumurtalığım etrafını sarmış demişti ama şuan zararlı bi durum olmadığını söylemişti. Üstünden 5ay geçti doktora gidemedim
Synmannesi Doğumdan sonra bir kere adet oldum canım emzirmiyorum da :( 7 aylıkken ilk adet oldum 2 ay olcak olmadım 2 ci adetimi böyle birsey mi şeninde oldu bilgi verir misin
Azsekerlikahve Synmannesi canm bildirim gelmedi rasgele gördüm de şöyle benm 40ım çıktıktn bi hafta sonra adet görmeye başladım. Her ay oluyodum ama bu ay olmadım. 9aylık bebeğim.
Azsekerlikahve Synmannesi 10-15 gün gecikmişti ama şükür ki bugün oldum😂 hatta doktora gidecektim test de negatif çıktı
Azsekerlikahve Buglemefsamom bende yumurtalık kisti olduğu için ilaçla tedavi edilir demişti doktor. O zmnlar emzirdğim için ilaç vermedi ama şuan emzirmiyorum ilaçla geçer inşallah
Synmannesi Azsekerlikahve ya ben direk doktora gideceğim test yapmak istemiyorum korkuyorum ya iki çizgi çıkarsa diye ama benim bekarlığında da hep böyle 15 gün Biray gecikmem olurdu bilemiyorum sütten kesmiştim kestiğim halde yine üç ay olmamıştım çok değişik bir regli düzenim var inşallah adet düzensizliği Dİr Şu an gibi düşünmüyorum Allahım 3sene sonra hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin eğer öyleysen de yapacak bir şey yok hayırlısı olsun
Azsekerlikahve Synmannesi ay hiç sorma. Ben refl olana kadar her ay korkuyorum. Korunduğumuz halde insan şüpheye düşüyo. Bende şuan asla istemiyorum. Allah istiyenlere versin
Buglemefsamom Azsekerlikahve geçer inşallah benimkisi hamileliğimde git gide büyüdü o yüzden tedavi görmedim Allah’a şükür sağ salim kızımı kucağıma aldım 🌸 bildiğim kadarıyla ilaç yok ediyor ama zaman sonra tekrarlıyor ameliyat dahi tekrar ürüyor