Yenianne77 Kehribar Bebek kolyesi kullanan var mı ise yariyormu arkadaşlar ve ne zaman dan itibaren kullanılmasıni öneriyorsunuz 2 aylık bebeğime kolye boğulma ve zarar verme yapar mı ?
Snhstn Yenianne77 kolyeyi çok beğenmedim bebişte o yüzden koluna bileklik olarak aldım bide kolyeyi bileklik olarak taktm
Mom089 Yenianne77 işlem gören taşlar işlevini kaybediyormuş Bende almayı düşünüyordum ama vazgeçtim Çoğu kişi fayda görmedim diyor Faydasını görenler de kolyeden mi bilmiyorum ama biz rahat diş çıkarttık vs diyorlar
1balkizannesi Yenianne77 merhaba cnm sorun olmsz uzun olsa bile ustune yatıp iz çıkarması da rahataz etmiyormuş diş dönemi için mükemmel kullanabilirsin
Ozlemkose85 Yenianne77 biz 3 aylikken basladik kullanmaya kolye olarak aldim ama ayak bilegine takiyorum.suan 12 aylik.salya akmasina cok iyi geldi.suan disleri cikmaya devam ediyor huzursuzluk vs yok ama kolyeden mi bilmiyorum.