Quinmom Kızlar 4. Ayda bebeklerin kilo ve boyu nasıl olmalı bugün doktora gittik kızım 7,5 kilo iyi ama boyu 64 cm kısa gibi doğduğunda 4 kilo ve 50 cm di nasıl sizinkiler acabaa
Mommyy70 Quinmom benim size nacizane tavsiyem kendi bebeginisj başka bebeklerle i kıyaslamayın herkesin doğum kilosu farklı sağlık durumun farklı alerjik bebekler var kilo alamayan bebekler var veya çok iyi gelişen boyuna kilosuna giden bebekler var hangi birlikler sıcaksın bebeğinize internetten persentil tablosu na bakın bebeğiniz kaç yüzdesinde %50 ise ortalamadır %50 den fazla ise ortalamanın üzerindedir
bikerem Quinmom kizlarim orta boylu ama sanırım oglum uzun olacak. Saglkkli sihhatli olsunlar da varsin kisa zayif olsunlar🤗