Sefaserpil Oğlum 2 yaşında surekki beni yanında istiyor geceler benle uyumak gün içinde hep bensiz bişey yapmıyor bu bayadir boyle doğdu dohali resmen yemek flen bile yemjyor zorla napabilirim anlamadım böyle olsn var mı
jap Sefaserpil yemek yememesi normal olabiliyo bu yaşlarda. Kızım da zor yiyo 23 aylık. Uyku da aynı şekilde uyumak istememesi de normal. Ayrıca benimkide sürekli benle oynamak istiyo kendi oynamıyo hiç. Bensiz başka odaya bile gitmiyo ille beni kaldırıyo beraber gidiyoruz