Cevredekiler hep karısmak zorunda zaten…. Duyma boşver ben artık oyle yapıyorum valla kafam rahat. 7 aylıkken basladılar bızımkılerde neden basmıyo emeklemıyo dıye. yasına 1 hafta kala emeklemeye basladı kızım. Su an 13 aylık Hala basmıyor ama bıraz bıraz caba gosterıyor artık dr a goturdum cok normal dedı hıcbıseyı yok dedı 18. Aya kadar normalmıs sende takmamaya calıs canım daha cok mınık bebegın