Aynı durumu yaşıyorum. 2 buçuk aylık oldu bebeğim,artık o da alıştı çok şükür kendini çok iyi tolere ediyor ama bir yerden sonra ağlayıp,sinirleniyor. Ayakta emzirince bir de gece uykusunda uzun emebiliyor. Bu arada tazyik olayı sütün fazlalığından değil meme ucu ile alakalıymış.