Browni doktorumuz 6 aydan sonra kesebileceğimi, 9 aydan sonra ise kesmem gerektiğini söylemişti. 2 aylıkken 4-5 saat 3 aylıkken 6-7 saat 4 aylıkken 8-9 saat 5 aylıkken ise 10-11 saat beslenmeden uyuyabilir diye liste vermişti. Gece beslenmesinin erken kesilmesi mantıklı geliyor bana ancak sizin ayınız biraz erken geldi gözüme.