Merhabalar hanımlar. Kızım 2.5 aylık ve bebeğimde heniz nedenini tespit edemediğimiz bir alerji var. 1 ay boyunca sadece anne sütü ile sadece 50 gram kilo aldığı gelişimi durduğu ve alerji belirtileri azalmadığı için doktorumuz kilosu sınıra yakın olmasından dolayı alerji maması başladı. 3 saatte bir 120 cc içiyor bebeğim bu sebepten dolayı biberon ile veriyorum mamasını. Biberon verdiğimiz günden beri beni asla emmiyor ve sütüm inanılmaz azaldı sağımla bile 15 10 cc 20 dkda zor çıkıyor. Bebeğimin beni emmesini çok istiyorum ama doktorumuz kilo alamadığı için mamaya devam edeceğiz diyor bende mama artı meme gitmek istiyorum sizce beni emerse sütüm artar mı ne yapabilirim ya da miktar çok az olduğu için emmese de olur mu bilmiyorum 🤷🏼♀️🥴 sütümün miktarı çok az olduğu için tam olarak neye alerjisi olduğunu da bulamıyoruz 😖 bulamayınca biraz bile anne sütü alsa çok huzursuz oluyor alerjiden dolayı. Bu sefer doktor bana yumurta süt ürünleri tahin susam soya kuruyemiş her şeyi yasakladı. Bu şekilde de bana beslenecek süt yapacak besin öğesi neredeyse kalmadı. Sizce sadece mamaya devam mı etmeliyim yoksa meme artı mama ilerlemeli miyim sütüm nasıl artar nasıl emer beni tekrar 🥴 Siz olsanız ne yapardınız bu arada kilo alımı ve alerji şikayetleri mama sayesinde çok yoluna girdi 😞