Mutlu1anne merhabalar ben temizlik takıntısı olan biriyim, hamileliğimde mecburi olarak ilk defa temizlik şirketini çağırdım ve hiç memnun kalmadım. İnsanın kendi yaptığı gibi asla olmuyor olmaz ama ben tek kişi alıp akşama kadar yapacağına iki kişi gelsin hem daha erken yaparlar hem de fazla yorumlayıp daha temiz yaparlar düşüncesi ile firmayı çağırmıştım ama bin pişman oldum😞Kimi insan var aman deyip geçiyor önemsemiyor yani üsten almaca yapılmış da olsa beğeniyor. Karar sizin tabiki. 🤗