17 aylik oglum babasindan filan çok kiskaniyor beni şuan annemlerde kaliyorum annemler bana uzak oturuyor senede bir gelebilyorum burda sürekli bensiz durmuyor başka bebekler geldigi zaman hiç susmuyor sürekli agliyor ona vuruyor elinden oyuncaklarini aliyor oynatmiyor vs.cok sinirleniyorum bazen siz nasıl başa cikiyorsunuz tek çocuk olduğu için mi böyle bilmiyorum