Kızım 10 ay 1 haftalık. Süt alerjisi olduğundan bu iki aşıyada onay alamamıştım ama bugün testlerimiz negatif çıktı ve aşı yapılabilir onayı aldık. Yarın kızamık yapılacak menenjitte bu hafta içi denildi. Ama sormak istediğim ikisi çok ağır gelmez mi sizler hangi aralıklarla yaptırdınız ve kızamık aşısı sonrası ateş yaşanıyormu acaba