tubissennn bende istanbuldan antalya ya ucakla yolculuk yaptim. Kaygilarim vardi hava boşluğunda aglar kulaklari sizlar diye telaslandim. Ama hic korktuğum gibi olmadi. Normalde emzik emmiyor ama yutkunsun diye emzik verdim arada. Biberon verdim. Yolculuğumuz 1 saat 15 dakika sürdü yarim saat uyudu emerek geldi. Kalkista ve iniste emzirmeye calis 🙏