Mnkaslnn- şimdi gördüm kusura bakmayın. Pipetlilerle bende içemez diye diye düşünüyordum ama her bebek gelişimi farklı oluyor öncelikle belirteyim. Bizimki ablasından görerek daha daha istekliydi, öncelikle ben küçük sütlerin pipetiyle denedim başarılıydı, sonra normal büyük pipetlere geçtim yine mükemmel, sonrasında da sipariş verdim. Ve geldi suyu daha da severek içiyor . Ve pipeti ince olduğu için öyle çok su da gelmiyor .