Sehnazzzzz_26 Kalsıy ılacı onerınız varmı tırnaklarım çok inceldı hep kırılıyo kemık agrısı var dışlerım yamuklaşıyo kalsıyumdan kaynaklanıyo dıye duşunuyorum
Sehnazzzzz_26 Mommyy70 tşkler bunu kaç ay kullanmalıyım acaba verırlermı reçetesiz yoksa reçete yazdrmam gerekıyomu
Mommyy70 Sehnazzzzz_26 özel aliyorsunuz reçetesiz. Bilmiyorum ki biz allerjik oldgumuz için süt urunlerk tuketmedigimiz için kullaniyorduk