Maryhoney ilk gece çok şiştiği için rahatlatacak kadar sağmıştım ben.sonra hiç sağmadım.nane yaprağı koydum, bryaz sabun koydum birer parça(hiç kullanılmamış)ara ara buz kompresi yaptım.ara ara sıcak su torbası koydum.2 göğsüm de 1er kere yumru oldu ama indi.1 haftayı bulmadan geçti.deneyebilirsiniz sabun ve naneyi özellikle