Esmalp canım benim kızım parmak ucuna basarak yürüyordu doktorumuz kesinlike ayakkabı giydirme dedi tam basana kadar ayakkabıyı yasakladı . 14 aylık hala parmak ucuna basıyor yeni bir kaç gün oldu yürümeye başlayalı o zaman ayağını tam basıyor ayakkabı giydirme istersen yürüdükçe ayağını tam basacak