Hsbmhr Kızlar 1 haftadır falan bi göğüsümü 5 dk emiyor bırakıyor tekrar vermeye çalıştığımda ağlıyor diğerini veriyorum emiyor ama bu sefer son sütü alamıyor süt mü gelmiyor acaba diyorum sıkıyorum ama geliyor başına gelen var mı 3 aylığız bu arada
Sumeyraas Hsbmhr süt az geliyordur. Ben de aynı durumdayım. Emzirdikten sonra sağınca çok az süt olduğunu farkettim.
Cookanne Hsbmhr aynı durumdayız bide 🌻😥🤎 hatta post açtım dün. 3 aylık reddi bu sanırım… Birr göğsü 5 dk anca emiyo oda zar zor binbir gayret ve pozisyonla. Diğer istediği şöğsü de 6 7 dk emmiyo bile. Kaç kg ve kaç cm bebişiniz
Yenidennn Hsbmhr 10 aylığız bizde de var aynı durum. Bir göğüsü bi kaç dakika emip itiyo sonra diğerini alıp emiyor cop cop. Kendi şahsi fikrim idaalasmiyorum ama süt az olduğundan böyle yapıyor bence.
Cookanne Sumeyraas terbiye olmuştur belki. Benimde bir göğsümden az süt geliyor. Gündüz emzirmek kabus gibi. Çünkü almıyo 3 aylığız. Ama gece cuk cuk emiyo uyku sersemi. Diyorum süt olmasa o zmnda olmaz ve ağlar.
Derdf Cookanne benimkide 3 aylık sağ tarafı tamamen reddediyor, zar zor emzirdim simdiye kadar ama artık oraya yatırınca ağlıyor solu veriyormuş gibi yapsamda anlıyor ya, soluda 5-6 dk emip bırakıyor 🤷🏼♀️ Nolcak bu bebislerin hali bilmem
neredenbileceksinizz Hsbmhr bilemedim canım çok gelsin istiyordur belki ama benim bebeğimde 3 aylık doyduğu halde emebiliyor daha tokluk hisleri yok
1tinybean Hsbmhr Benim kızım da o şekildeydi diğer memeye gelince susuyordu. Kendimce şöyle bir şey denedim, yönünü istediği göğsüme çevirip diğer istemediği göğsümü verdim bu şekilde emdi 😅 Tabi insanın beli falan çok ağrıyor o şekilde ama göğüs ağrısından iyidir.
Adeviyee Hsbmhr benim sol göğüsümü de doğduğundan beri çok isteyerek emmez bir ara baya zor emziriyordum uyanınca ilk onu veriyorum hemen bırakırsa kaldırıp tekrar onu veriyorum bir kaç kere tekrarlıyorum ucunu makas gibi yapıp tutuyorum şimdi daha çok emiyor öyle öle alıştırdım uyurken emzir uykuda emzir daha güzel emer