Hyry9004 benim bebeğime de vermişti doktor kullandım biraz hiçbir faydası olmadı. Daha sonra bebeğim 17 günlükken başka bir doktora gitmiştik hala takibimizi yapar kendisi. Doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktoruyla sıkıntı yaşadık. İkinci gittiğimiz doktor pamukçuk değil süt kalıntısı olduğunu söyledi. Temiz bir tülbent ucuyla günde birkaç kere silsen yeterli demişti. Pamukçuk çok farklı hep karıştırılıyor ve boşuna ilaç kullanılıyor demişti. Ben de çok takıyordum ama sonra önemli olmadığını anladım. 5. Aya kadar hep dili beyazdı. Her ay kontrolümüzde özellikle süt kalıntısı olduğunu hep söyledi. Su vermeye başlayınca ve ek gıdaya geçince hemen de geçti.