Ben hamileyken hiç içmedim lohusalık pskolojisi çok stresliydim dayanamadım 1.ayda başladım bebeğim 8buçuk aylık günde yarım paket içiyorum bende yan etki olarak sütüm azaldı ama onu da sut arttıran çaylarla telafi ettim tabi birde bebeğime kötü kokuyorum o var onun dışında bir etki olmadı yarim paket içiyorum🥺