Berat0409
3.ay 5 gunluk bebegim var surekli agliyo hic bi yere gidemiyorum yarim saatte bir beni emmek istoyor gaz problemimizde yok gazini kendi cikartabiliyo bende baska kimsede surmuyo sabahtan aksama kadar ya kucagimda ya ayagimda surekli bende cok yoruluyorum acaba sutum mu yetmiyor aslinda her emmeden sonrada peynir gibi kusuyo bu fazla sut emmesinden mis ayni durumu yasayanlar varmi inanin hic bi yere gidemiyorum aglamasindan saglik ocagina bebek arabasiyla goturuyim dedim araba bos kucakta aglaya aglaya gittik napicam ben ?????
Miraclemom
Acaba bi buyume atagı mı? Huyları degısebılıyor o donemlerde eğer öyleyse sorun etmwyın gecıcıdır ınşallah
Eymenikooo
Benim oğlumda tam 3 aylık oldu bugün..Ama anlattığınız gibi değil..Sadece gündüz uykusu pek yok ama mama ile besleniyor..Bir de gazını bazen çıkaramıyor işte o zaman çok ağlar ..Onun dışında biz annemlere 4 saatliğine bile bırakıp işlerinizi halledebiliyoruz..Hatta geçen hafta evimi taşıdım tam 6 saat onlar baktı..