AyssNr neden bırakmak istiyorsunuz? Zaten sadece uykuya dalarken kullanıyormuşsunuz ekstra bir bağımlılığı yok bence şanslısınız ki emzik alıyor diğer türlü bebeği uyutmak, sakinleştirmek daha uzun sürebiliyor. Bu şekilde kullanıyorsanız bırakmak istediğinizde zaten çok rahat bırakacağınızı düşünüyorum. Tabi yine tercih sizin🙂 naçizane görüşüm 😇