canzuu Arkadaşlar bebegim uyurken başı aşırı terliyor cok kalin giydirmiyorum ve kat kat örtmuyorum, neden bu kadar terliyo olabilir fikri olan var mi? 6,5 aylik
Merveadiloglu canzuu üstüne yatırdıgınız nevresım cinsinden olabılır belkı , benım kızımda 3 aylık bazen bazı örtülerde çok fazla terliyor kafası ama bizde sadece örtüye temas eden yer
Mihrimahmom canzuu benimki doğduğu günden beri terliyor ama hiç araştırma gereği duymamıştım bazı insanların ter bezleri çok çalışır öyle düşünmüştüm. Bende bir kenarda yorumları bekleyeyim üstte kalsın diye yazdım
Kubra55 canzuu D vitamini eksikliğinden olabiliyor canim. Zamaanla geciyor benim kiziminda oyleydi d vitamini eksik olabilir demistiler
Purely canzuu sadece kafa terlemesi d vitamini yetersiz olduğu için olabiliyormuş bir doktora danışın bence. Kiminde de ırsi oluyor ama varsa ailede genetik almış olabilir
Han30 canzuu canım bizimde öyle genelde yatırdığın kumaş pamukdan oluyor bazen benim ten sıcağımdan da terliyor yüzde yüz pamuklu yastık ve müslin örtüde en aza indirdim ben battaniye altına müslin örtüyom kafasını temas ettirdigi yerede pamuklu bişey seriyorum bazen yinede terliyor oda kendiside efor sarfettiği için emerken sanırım