Kızlar ya bebeğim biraz kilolu bebek ve ben gece beslenmesimi bıraktıramıyorum 9-10 gibi yatıyor akşam yemeğinide iyi yiyor ama geceden sabaha nerdeyse 3 kere mama içmek istiyor vermeyince uyumuyor ben artık gece beslenmesini kesmek istiyorum ama yok kendini yırtıyor alışmış vermeyince ben zorlıyorum genelde 2 kere veriyorum siz napıyosunuz kaç kere veriyosunuz gece beslenmesini nasıl bıraktınız