Oğlum 14 aylık olmak üzere, henüz daha hiç çikolata şeker cips tarzı şeyler vermedim, olabildiğince geç vermek istiyorum. Acaba bebekleri büyüdükçe hiç yedirmeyen sağlıklı besleyenler var mı neler yapıyorsunuz? Veya verenler ne zaman vermeye başladınız ?