Sinemisssss Kızlar hipp kullanıyorum gaz ve kabızlık konusunda da memnunum ama doktor dün çok gazlı bir bebek mama değiş dedi .bir de ağlamaz, uyku düzeni iyidir ,gaz da çıkartır çok şaşırdım gazlı deyince şimdi sizce hangisi iyidir gaz için
Deletedmom_52 Sinemisssss ben başından beri aptamil kullanıyorum çok şükür hiç gaz problemimiz olmadı 🙏🏾