Kızlar cuna gunu ne olduysa bılmıyorum kızım 21 aylık topallayarak yurumeye basladı her hareketı raharçt yapıyo ama yururken topallıyo ıkıgun bekledım ıncınmısdır gecer dıye gecmeyınce bugun ortopedıye goturdum cok sukur bısey cıkmadı rontgenlerde bı agrıkesıcı surup yazdı ama bır turlu ıcıremedım hala topallıyo alışkanlık halıne getırır dıye korkuyorum doktorada soyledım onun için daha kucuk akıl edemez okadarını dedı basına boyle bıseygelen varmı oyle yuruyunce cok uzuluyorum😞bısey yoksa nıye oyle yuruyo gecmezze tekrar gıdıcem doktora