Selam anneler bebeğim şu an 70 günlük doğduğundan beri baby nest te yatıyordu yanımda. Ama artık beşiğinde yatırmak istiyorum beşiğinde alttaki yatağı dümdüz ve biraz sert, acaba boynu ağrırmı rahat edebilir mi diye düşünmeden edemiyorum. Sağa yada sola yatıyorum sırtına destek olarak yastık koymalı mıyım Siz bebeklerinizi nasıl yatırıyorsunuz yastık kullanıyor musunuz?