Bbabba Sıradan bi bardak. Akıtma yapmıyor deniliyor ama yapıyor. Bebek güzel tutup kendi içebiliyor o açıdan iyi. Defalarca yere attı kırılma sorunu da yaşamadık
Fatmacicek Ben memnunum ters çevirince akmıyor. Tabiki çocuk oynarsa akar . Oğlum ucunu eliyle sıkıştırıyor akıyor . Sağlam kaliteli kolay tutulup kavranıyor