Arhim Kızım 15 aylık bir ogle bıde gece yatarken veriyorum. bebelac gold 3 numara kullanıyorum. Ogun markette bebelac 4 numara gordum. Sizce hangisini kullanmalıyım kafam karıstı.goldunn4 numarası yok galıba
Oflu61 Arhim bende gold kullanıyorum normal bebelaca göre daha iyi olduğu için değiştirmedim değiştirirseniz diğerinde 4 numara kullanılıyor