Alp321 Kızlar bebeğim 27 günlük süt sıkıntısı çekmiyorum çok şükür ama bebeğim mesela 2 saat uyuyorsa uyanıp 2 saat uyanık kalıyorsa bu 2 saatin 1 45 dk si sürekli emmek istiyor neden ve ne zaman düzelir sizlerde aynı sorunu yaşadınız mj
AloneMom Alp321 yutkunmuyorsa emmiyordur yani süt içmek için değil emme hareketini yapmak için emiyordur.emzik verdinizmi
Yorumcu123 Alp321 canım İnan bırak emsin emmesi şuan daha iyi bizde 4 aylığız emmek için binbir güç çekiyorum 3,4 aylıkken atak dönemlerinde meme reddi oluyor kilo alımı durdu az alıyor bebeğim keşke uyanık kaldığı 5 saat te olsa o 5 saati emerek geçirse keşke
Yorumcu123 Alp321 ve sadece doymak için emmiyor seni hissetmek için ve senin göğsünün kokusuyla kendini güvende hissediyor büyüksen memende çok duruyor
prensannesi12345 Alp321 ilk zamanlar öyleydi 3 saat boyunca emiyordu aslında ben emiyor sanıyormuşum annesine yakın olabilmek için duyguyu alabilmek için uzun süre memede kalmak istermiş 🥰😂 geçiyor merak etme 40 ından sonra düzeldi bende.