5 aylık bebeğim var ben Bugün regl oldum çocuğum da aşırı huysuz acaba bendeki hormonal değişim sütten geçip çocuğu da etkilemiş midir yoksa 4 gündür kabizligi vardı ondan mi gerçi bugün yaptı kakasını hala huysuzlugu devam etti ya da eşim nöbetçi onu görmediği için huysuz bilemedim sürekli ağlıyor uyutamadim bi turlu