Hanımlar iyi akşamlar, ben 3 bucuk ay önce normal doğum yaptım ve 1 hafta öncesinden adetim oldu ama 3 gün kanamam oldu sadece diğer günlerde kanamam olmadı normalde 5 gün filn sürüyordu. Acaba bu kadar kısa sürmesi normal mi? Şimdiden teşekkür ediyorum hanımlar🤗