Acemi_annee Ilk adim arabasi alacağım chicco hippo happy mi yoksa pilsan mi almalıyım hangisi daha kullanışlı sizce
Efeefe52 Acemi_annee bizde chicco var. Kullanışlı iş görür bir ürün. Ama fiyatını 200 TL olarak görüyorum internette. O parayı boş yere vermeyin. Daha uygun alternatifler yada ikinci el olarak bakabilirsiniz bence.
Emrem Acemi_annee evet baya kucukde ben 70 tl ye almistim suan 3 yaşını aldim foto atmayı beceremdim bunuda 100 liraya aldim king diye bir marka bayada kullanisli
Pepito Acemi_annee fisher price aldim fiyati uygun gayet kullanisli saglikli fisher price kalitesine bisey denmez zaten. Cok fazla binmeyecekler zaten buyuyorlar pahali bir seye veya pahali bir seyi ikinci el almaya bence gerek yok
SelimeliS Acemi_annee chicconun diğer modeli var bizde 10 aylikken falan almistim 11 aylikken yurumeye basladi gayet güzel hizi falanda ayarlaniyor
Acemi_annee Efeefe52 ikinci el alacağım 80 tl ye ama biraz küçük diyolar öylemi acaba memnun musunuz siz
Efeefe52 Acemi_annee bebek için ideal. Benim beğenmediğim tek noktası bu arka iki teker arası dar biraz tutma yeri için araya girdiği zaman ayağı çarpıyordu. Ama biz aldık 1 ay içinde yürüdü zaten çok sıkıntı olmadı.
MihraKus Biz kuzum 9 aylıktısanırım 8 de olabilir aldık baby toys böyle iki şekil oluyor oturupta sürebiliyorsun 80 liraydı e bebekten aldık çokta memnunum yani kızım 15 aylık şuan üstüne oturup bisiklet tarzı sürebiliyor
Acemi_annee MihraKus sesli müzikli şeyler daha çok dikkatini çekiyor araba da hoşuma gidiyor ama onunla pek gidemez sanki
Emrem Acemi_annee oda ayni marka ben adanadan almistim burda hep o fiyatlar ama kucuk olani hiç sevmedi büyüğü ile ilk gunden belli cok oynuyor
Acemi_annee Pepito pahalı bende almak istemedim ikinci el alıyım sesli oyuncaklı şeyler dikkatini çekiyor kardeşimin oğlunun vardı baya vakit geçirmişti onun içinde istiyorum pilsan di o ama bakalım
Kubra55 Pilsan happy aldım ben çok memnun kaldım ön tarafında bul taklar toplar telefon ve bide sesi var
MihraKus Acemi_annee bizimkinin üzerinde şekiller var kornası vitesi falan var sesli hafif gayet güzel hareket ettirip gidiyor yani biz memnunuz
Acemi_annee MihraKus chicco aldık güzel ama ses birde tekerleri hızlı gitmese iyi araları da biraz dar
Acemi_annee SelimeliS bende onu istiyordum ama ikinci el bulamadım diğerini aldık vitesi yok sesi yok ama güzel yinede