6 yasında kedim var 2.5 senelik evliyim evlendiğimden beri bende aldım yanıma sokaktan aldım cok hastalık atlattı 2 3 sene hep hasta oluyordu ilk zaten genclik hastalığı vardı öyle tedavi ettirdim aldım yanıma aşılarını falan yaptırdım önceden hep ama kedim artık o tasıma cantasına girmekten korkuyor 3 senedir falan aşı yaptıramıyorumm başkasına zaten kendini asla elletmez 3 aylıkda bebeğim var yani birsey olurmu bilgisi tecrübesi olan varmı