Pamugummm1 7 aylık bebegimin agızı mantar oluyor bu 3. oluşu bir turlu gecmiyor ilac kullanıyoruz ilaci bittikten 2 hafta sonra tekrar oluyor ve vajinasıda mantar oluyor benimle aynı sorunu yasıyan anneler varsa neler kullandınız nasil gecti