Prensesannesi38 Kızlar hangi marka aldınız veya alacaksınız kızım 9 aya yaklaşıyor alıcam artık fikirlerinize ihtiyacım var ☺️
Merve_96 Prensesannesi38 7 buçuk aylığız ama araştırmalarıma göre vicco gayet iyi ilk adım ayakkabısı olarak bizde vicco alıcaz zamanı gelince ☺️
Dezemet Prensesannesi38 ben de vicco aldım oğluma 1 yaşında. Çift cırtcırtlı spor ayakkabı diye geçiyordu. Çok memnunum çok hafif ve kullanışlı.
MihraKus Kızım 1 yaşında bağımsız tam anlamıyla yürümeye başladı ayağının üstü etli bir bebek her ayakkabı terlik sandalet malesef olmuyor vicco almıştık 15 aylık çok rahat kullanımı falan öneririm