Aysun16 Bebegim 22 aylik travel sistemden bastona gecmistim simdi daha farkli bebek arabasi ariyorum kabin tipleri cok pratik ama tekerlekleri cok kücük kullanip memnun kalan varmi hangi marka kullaniyorsunuz
turunculuanne Aysun16 ben elele baby kabin aldım travelden sonra. Çok memnunum keşke en başta alsaymışım dedim. Kızım daha 5 aylık olmadı. Ona rağmen çok rahat ediyor içinde. Sürüşü de çok güzel
turunculuanne Aysun16 hayır bence takılmıyor tekerlekleri küçük olduğu için tereddüt etmiştim alırken ama korktuğum gibi olmadı. Üstelik düz bir yerde yaşamıyoruz yollarımız hep engebeli kaldırımlarımız vs hep tırtıklı şekilsiz