bbosphorussss Bem 7 ay önce sezeryan doğum yaptım sorunum olmadı hiç. Ama bu akşam tam dikiş yerimin bir parmak kadar üst tarafı şişmiş ve acıyor. Başına böyle bişey gelen var mı neden böyle acaba. Doktora gidemiyoruz karantinadayız.
Ankakusu35 bbosphorussss sorununuz geçtim mi acaba bende bir ay önce doğum yaptım dikiş yerimin üzerinde şişlik hep vardı ama dünden beri kızarık ve şişlik biraz arttı sızlama var
bbosphorussss Ağır bişey kalfırmadım ama oğlum biraz duraksız bu aralar kucağımda ya da yerden alırken baya zorluyor ters hareketler yapıyor. Onun dışında çok bişey yapmadım bugün. Morfrenk
AselLinaK Bu sorun bende de oldu tam dikiş yerimin üzeri kızardı şişti ama bı kaç güne inmeye başladı bugün doktorum da kontrolüm vardı normal dedi bende 3 ay önce doğum yaptım inşallah bir an önce geçer geçmiş olsun
3cocuk1anne Doktorunuzun çalıştığı hastaneye netten bulup arasanız sizi doktora bağlarlar bende sezaryen oldum ama bir bilgim yok maalesef
bbosphorussss gulcezerenarslan benim hiç yoktu bugüne kadar ilk defa oldu sikişe yakın olunca korktum biraz. Normalde göbek deliğime yakın sol tarafımda şişlik vardı ama bu bildiğini dikişe yakın su toplamış gibi.dokununca acıypr. 🥺
bbosphorussss Doktora gittim canim doktor yoktu ebe gelip bakti bi sorun gozukmuyor dedi . O kizariklik normal iltihap akmamasi gerekiyor galiba. Siz de cocugu kontrole goturunce ordaki ebeye gosterin olmadi o da yardimci olur. Ankakusu35
Ankakusu35 bbosphorussss dikişinizin hemen üzeri şişti dimi ben ağır kaldırdım biraz zorlayınca oldu :(akıntı yok çok şükür
bbosphorussss Ankakusu35 benim de ayni biraz zorlamistim kendimi. Sismisti biraz ödem gibi bir şişlikti ama gecti sonra. Insallah bisey yoktur sizinde ama iciniz rahat wtsin saglik ocagina bile sorabilirsiniz