Merhaba anneler çok yakın zamanda doğumum var sezeryan olacak daha önce ki doğum şeklimden dolayı doğumdan değil de doğum sonrası emzirme sırasında göğüs uçlarım hemen yara oluyor ve geç iyileşiyor göğüs ucu kremi aldım lansinoh ama yine yara olacak biliyorum daha önce ki bebeğimden sorum şu ki şunu yaparsan yara olmaz emzirmen rahat geçer dediğiniz birşeyler var mı yoksa emzirmek çile oluyor ilk 15 gün 😔