mom1236 Kızlar süreç nasıl ilerliyor, zorlanıyor musunuz? Neler yapıyorsunuz eğitim sırasında, biraz bahseder misiniz? Kızım 7 ay 7 günlük , bende başlamak istiyorum ama yapabilir miyim emin değilim🥰
bitanem123 mom1236 eğitim vermiyorum ama aynı saatlerde yatırmaya çalışıyorum oda o saatlerde uykusu geldiğini belirtiyor emzirerek uyutuyorum ben canım günde 2 kez uyumaya alıştırıyorum suan toplam 3 saat uyuyor gunduz
Oflu61 mom1236 Bende 7 aylıkken bıraktım sallamayı. Yatakta yanıma yatırıp pışpışlayıp uyuttum. Başlarda uzun sürüyor ama zamanla alışıyorlar
Dtbrc Ftmsrsln nasıl veriyorsunuz??yatağa koyunca çok ağlıyor alıyorum kucağıma sakinleştiriyorum tam uyumak üzereyken ama uyumamışken yatağına bırakıyorum bu da eğitimden sayılıyor mu🤷🏼♀️
Ftmsrsln mom1236 emzikle destek sağlıyorum ben uykusu geldiğinde belli ediyor bizim kız gözlerini ogusturuyor yatağına yatırıyorum ben de yanına uzanıp ninni söylüyorum sonra pis pis yapıyorum uyuyo belli bi süre sonra uykusu yoksa zaman tanıyorum ağlamaya başlarda sakinleştirir tekrar aynı işlemi yapıyorum baktım uyumuyo biraz daha oynuyoruz
Oflu61 mom1236 şuan 19 aylık. O zamanlar sabah 7-8 gibi kalkar ilk uykusuna 10 da yatardı. İkinci uykusuna 3 gibi. Akşamda saat 9 da yatardı
elifle mom1236 başka bir postta da paylaştım bugün uzunca yazdım buraya da kopyalıyorum henüz bebeğiniz ayaklanmadi ise yazacagim yöntem den yararlanabilirsiniz.