Fatma69 Merabalar 11 aylık oğlum var dışarı çıkarken kat kat giydirmek istemiyorum önereceginiz tulum var mı Bi kaç kişide gördüm çok da hoşuma gitti, kullanıp memnun kalan var mı nerden aldınız fiyatı nedir 😘😘😘
Mom089 Fatma69 e bebek de ayıcıklı çok tatlı tulum lar var Ben sarı renkli olanı aldım çok güzel Link bulayım atıcam hemen Hemde indirim de olması lazım
Severa Fatma69 ebebek tan almıştım tulum ıcı poları çök güzel ama bıraz büyük alın çünkü onlar çabuk küçük kalıyor benım oğlum yenı 1 yaş oldu ama 2-3-4 yaş çoçuk kıyafetı alıyorum tulumlarında aynı büyük alıyorum
Severa Fatma69 ama yazlık tulum alacaksanız H&M dekı tulumlar çök çök güzel kesınlıkla tavsiye ederım
Naciyedinc Lcw nin tulumları çok güzel. Ben kızımda kullanıyorum aylardır. Sıcak, yumuşak çok güzel 🥰
Mom089 Fatma69 bu tarz düşünüyorsanız attığım çok güzel rahat da giydirmesi Sarısı tükenmiş ama lacivert de güzel 🤗