Reyhanesm
Pamirkus
Sadekahvem
Canann38
Kızlar yardımınıza geldim. Yıllarca 45 kilonun üstünü görmeyip, bu işin mantığını çözünce 2 ayda 10 kilo almış biri olarak size hemen anlatayım 🥰🥰 Çok yiyorum alamıyorum diyorsunuz ama gerçekten yeterince yemiyorsunuz öncelikle bunu söyleyeyim. Ben de bütün gün yiyip yiyip bir de tartıda kilo verdiğimi görünce moralim bozuluyordu yiyorum ama kilo alamıyorum diyordum. Bir gün oturdum, güzelce bu işin fiziğini kimyasını mantığını araştırdım öğrendim. Günlük almamız gereken kalori miktarı var, kişiye göre değişmekle birlikte genel olarak yetişkin bir kadının günlük ihtiyacı 2000 kalori kadardır. Bu kalorinin üstünde alırsanız kilo almamanız imkansız, altında alırsanız da kilo veriyorsunuz. Ben bir kaç gün oturdum hiç üşenmeden yediğim en minik şey de dahil her şeyi yazdım, can yoldaşım mutfak tartım, hiç üşenmeden yediğim her şeyi gramına kadar tarttım, uygulamalardan internetten araştırıp kalorilerini karşılarına yazdım ve gördüm ki patlayacağım artık dediğim gün bile en fazla aldığım kalori 1000 kalori!!😱 işte her şey burda başladı, 1 hafta boyunca zorla her gün 2100-2200 civarı kalori aldım ve o hafta tam 1 kilo fazla çıktım, bu böyle devam etti ve toplamda 10 kilo aldım. 40 kiloydum ve 50 kiloya çıktım 🤗🤗 Şöyle ki tabi önce doktora mutlaka gidin ki tiroit veya bağırsak hastalıkları vs gibi bazı hastalıklarda kilo almak zor olabiliyor, ama fiziki olarak bi hastalığınız olmadığı halde kilo almıyorsanız yeterince yemiyorsunuz demektir. Eğer iştahınız yoksa bunun sebeplerini araştırın, psikiyatriye gitmeye çekinmeyin. Tartmaya hesaplamaya üşenirim diyenler için bir formül vereyim- 20 tane cici bebe 350 kalori, 40 tane yemeyi başarırsanız 700, 2 bardak süt 230 kalori kadar. Hepsi toplamda 1000 kalori yapıyor 😌😌 Ben böyle kapatmıştım kalori açığımı ❤️❤️ Çay çorba muhallebi tatlı ekmek vs tek başına hiçbişey hiç bi karışım kilo aldırmaz unutmayın, yeterinden fazla enerji almazsanız kilo almazsınız, vücut fazlalığı depoluyor bunu iyice anlayın 🥰